Γενικά πολύ λένε οτι οι παπάδες του Κόναν δεν είναι healers αλλά piu piu επειδή γράφουν μεγάλα νούμερα με τα spells.
Απλά μερικές παρατηρήσεις:
1. Κανένα class ποτέ δεν γεννήθηκε healer. Αν χώνετε στο Thunder / Lightning tree (εγώ τον έχω Αστραποτέμπεστ) είναι απλά λογικό. Αν κάποιος κάνει την θυσία και χώσει κάνα "team" πόντο στο General του ΤοS θα καταλάβει οτί μιά χαρά healer είναι και μπορεί να κρατήσει (όπως και οι άλλοι Κονανοπαπάδες) 10-15 άτομα.
2. Συνδυασμός HoT / Instant / AoE HoT / AoE Instant είναι απλά εντυπωσιακά αποτελεσματικός.
3. Τα feats του ΤoS έχουν το εντυπωσιακό να παίζουν με το Hate, των friendly, δεν ξέρω αυτό πως θα λειτουργήσει, καθώς εγώ δεν θα αυξάνω το hate του τανκ μόνο, αλλά και του μάγου και του ρογκά... είδωμεν.
4. Τα dmg spells ρουφάνε μάνα τρελό (6-9 spells maximum) με το Mana Pool που έχω τώρα. Τα Healing Spells όχι απλά κοστίζουν σχεδόν τίποτα, αλλά αν επενδύσει o ToS πάνω τους λίγα general feat points θα έχει πολύ μικρότερα Cooldowns, μεγαλύτερο area of effect και ακόμη περισσότερο healing.
5. Ως (σχετικά) σωστό rpg πιστεύω οτι το Conan το πάει προς την κατεύθυνση του ενεργού στην μάχη priest. Αυτό δεν είναι καθόλου κακό, καθώς ο ρόλος του στέκομαι απλά χωρίς να κάνω τίποτα και πετάω κανα heal που και που, είναι άχαρος ρόλος και όποιος έχει παίξει αλλού healer ξέρει οτι αν παίξει σωστά slackarei. Ούτε η λύση είναι για να δώσουμε νόημα στο gameplay του healer να κάνουμε κάθε encounter spamm fest που να χρειάζεται επανειλλημένο αδιάκοπτο heal το τανκ για να ζήσει.
Γενικότερα ο Tempest of Set ΕΙΝΑΙ healer και η μόνη δύσκολη επιλογή είναι το να παικτεί ως τέτοιος εξ αρχής, ειδικά τώρα που το grouping δεν είναι τόσο διαδεδομένο, ο κόσμος βλέπει λίγο σολο το game και δεν έχει σπάσει ο Χιμεριανός πάγος.